На 20 октомври в Казанлък се проведе поредната
среща на Клиентския съвет към EVN - България. Акцент на дискусията бяха различните
възможности за заплащане на консумираната електро- и топлоенергия от битови
клиенти, както и удобствата на безкасовите начини за плащане, които компанията
предлага на своите клиенти: системата „EVN Онлайн плюс“, директен дебит,
интернет банкиране, банкомат, epay.bg, transcard. Участниците в съвета изложиха
мнения относно удобствата на онлайн плащанията.
Повече информация за видовете безкасови плащания е налична
на:
Клиентският съвет на EVN - България е съставен на доброволен принцип от битови
потребители, които участват в дискусии с представители на компанията. За настоящия
състав на съвета това беше четвърто заседание. Дискутират се различни
теми, свързани с дейността на енергото и се изработват различни предложения
и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от
дружеството услуги.
Няма коментари:
Публикуване на коментар