вторник, 23 октомври 2018 г.

Проведе се Клиентски съвет на EVN


На 20 октомври в Казанлък се проведе поредната среща на Клиентския съвет към EVN - България. Акцент на дискусията бяха различните възможности за заплащане на консумираната електро- и топлоенергия от битови клиенти, както и удобствата на безкасовите начини за плащане, които компанията предлага на своите клиенти: системата „EVN Онлайн плюс“, директен дебит, интернет банкиране, банкомат, epay.bg, transcard. Участниците в съвета изложиха мнения относно удобствата на онлайн плащанията.
Повече информация за видовете безкасови плащания е налична на:
Клиентският съвет на EVN - България е съставен на доброволен принцип от битови потребители, които участват в дискусии с представители на компанията. За настоящия състав на съвета това беше четвърто заседание. Дискутират се различни теми, свързани с дейността на енергото и се изработват различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги.

Няма коментари:

Публикуване на коментар